hoe zet je een mp4 bestand om naar mp3 ?

ik heb een film die mp4 is en die kan ik niet op dvd zetten kan iemand helpen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je kunt een videoconverter gebruiken zodat je dvd speler hem wel kan afspelen.

Toegevoegd na 4 minuten:
En een video converter kun je kopen of downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oooooow.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp wil je dat filmpje op een dvd branden en in de xbox stoppen en afspelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke dan kan je hem gewoon converten inderdaad. En dan kun je hem wel branden.
een mp4 is een video bestand
en een Mp3 een audio bestand ik denk dat je beter mpeg of avi kan gebruiken
een converter is inderdaad noodzakelijk
ik zal een converter site in de bron zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is het zo dat MP4 niet af te spelen is. Vaak is het bestand .avi wel goed voor DVD-spelers. Er zijn heel veel verschillende soorten programma's te vinden. Maar ik zal eens proberen op google te gaan zoeken naar ''mp4 to avi converter freeware''. En freeware wil zeggen dat het gratis is.
Voor het gemak heb ik er al 1 opgezocht en in de bron gezet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal zeggen kijk hier eens:
http://hamstersoft.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beemp3

en zoek dan liedjes