Mijn toetsenbord doet heel vaag. Hoe moet ik dit oplossen?

Als ik zit te typen en ik wil een symbool zoals het vraagteken ofzo intypen doet hij het niet maar krijg ik een ander symbool! Apestaartje doet het ook niet meer..
Heel erg vaag.
Voor een vraagteken moet ik ook andere toetsen indrukken..

Toegevoegd na 3 minuten:
Ojaa, ik heb een laptop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een Engels of een Nederlands toetsenbord?

Het beste antwoord

Druk control+shift tegelijkertijd in, dat lost het probleem op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar heb ik ook wel eens last van. Wat bij mij dan helpt is: rechtsonder in de taakbalk op de landletters naast het toetsenboordpictogram klikken. Bij staat er bijvoorbeeld "NL" als ik die dan weer terugverander in EN, dan is alles weer ok.

Toegevoegd na 1 minuut:
En anders lukt het wellicht ook via het configuratiescherm om andere landinstellingen te kiezen voor je toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't Was volgens mij toch net even andersom...
Probeer eens het volgende: In de taakbalk, ergens rechts van het midden, staan de letters NL of EN. Bij jou staat er waarschijnlijk EN, klik hier op en verander dit in NL, dan is je probleem waarschijnlijk opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt dat toch echt andersom.