Niet, wat is het doel? Het kan wel op je bestanden, of op de hele inlog van je pc.

Toegevoegd na 12 minuten:
word 2003? of 2007? Ik weet het alleen van 2003

Extra.... Opties.... tabblad beveiliging
en typ daar je wachtwoord voor openen of bewerken

daarna kan je opslaan.

In je outlook snap ik niet zo goed waar je het wachtwoord op wilt, is dat om te voorkomen dat mensen je inbox kunnen lezen? Of wat is daar je doel?
13 jaar geleden
In Excel ga je, als je je bestand wilt opslaan naar de tab
BESTAND (links bovenin), en kies je 'opslaan als".
Je kiest zelf de naam van het bestand, en voor je daadwerkelijk opslaat met OK, klik je eerst nog op 3e tab rechts in het opslaan-menuutje "opties"

Daar kun je precies aangeven wat je wilt. Een wachtwoord voor lezen (bekijken), of schrijven (veranderen). Ook kun je het bestand dubbel beveiligen door beide opties te kiezen.

Voor Word en Outlook zal het niet veel anders zijn.