Probeer eens www.tripod.com. Heb daar ooit een website gemaakt én bestaat nog steeds wonderlijk genoeg..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan een Hyve aanmaken. Zolang jouw account blijft bestaan, blijft je hyve ook bestaan voor zover ik weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt geheel een eigen website wilt, dan zijn alle manieren die gratis zijn nogal nadelig. Bij webhosters waar je gratis terecht kunt, bieden meestal maar weinig ruimte aan en zetten geautomatiseerd reclame op je website, waar je niet op zit te wachten. Ook heb je dan geen .nl, .com of wat voor domein dan ook, of die moet je dan nog zelf kopen en doorlinken naar je URL bij die gratis webhoster.

Als je (nog) niet weet hoe het zit met scriptingtalen (als HTML en PHP bijvoorbeeld), dan kun je ook zoeken naar webbuilders. Stap voor stap wordt dan een website gemaakt die aan jouw voorkeuren voldoet. Maar dit wordt dan meestal wel een standaard website en kan ook reclame bevatten als je het gratis doet.

De meeste internet providers geven hun klanten ook de mogelijkheid om websites bij hun online te zetten. Alleen wordt PHP, MySQL en veel andere dingen dan niet ondersteund en veel MB/GB aan ruimte zal dit dan ook niet zijn.

Hier vind je een lijstje met gratis webhosters:
http://www.mijnhomepage.nl/homepage.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het proberen bij www.freewebs.com daar kan je een gratis domein aanmaken, dan doe je bijvoorbeeld www.Mysteryguitarman.freewebs.com dat freewebs staat er gewoon altijd achter maar als je betaald doet is het gewoon bijvoorbeeld www.mysteryguitarman.com, succes !