Kijken mensen minder TV door de computer?

Kijken mensen door de computer minder TV?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja. Absoluut! http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/vrije-tijd-cultuur/publicaties/artikelen/archief/2010/2010-3144-wm.htm Toegevoegd na 28 seconden: Minder uren voor de buis Jongeren besteden dus veel tijd op het internet, waar ze bovendien veel televisieprogramma’s op elk gewenst moment kunnen bekijken. Ze zitten de afgelopen jaren dan ook steeds minder voor de buis. Het aandeel 12- tot 18-jarigen dat 10 uur per week of meer tv kijkt via een tv-toestel is gedaald van 76 procent in 2000 tot 62 procent in 2008. Het aandeel jongeren dat geen of minder dan 10 uur per week voor de tv zit, nam in dezelfde periode flink toe van 24 naar 39 procent. In minder sterke mate geldt deze trend ook voor de jongeren van 18 tot 25 jaar.

Omdat er een hoop programma's zijn die online te zien zijn ga ik uit van wel. Zelf heb ik hem vaak aanstaan maar kijk ik er niet naar.

Nauwelijks. In 2008 en 2009 is het aantal minuten dat een Nederlander per dag kijkt gelijk gebleven: 184 minuten. Ja, dat is meer dan drie uur per dag. In 2006 was dat 197 minuten, dus de kijktijd neemt wel af, maar zeer langzaam. Bron: De Mediamonitor van het Commissariaat van de Media.

Ja, tenminste ik wel. Dat ding gaat alleen aan als ik uit de douche kom. Dan heb ik geen zin meer in de computer.

ja. Niet alleen door pc, maar een grote deel is door pc. Ik keek vroeger veel tv,maar nu ik een eigen laptop heb niet meer zo veel... Toegevoegd na 1 minuut: Op de pc kun je ook films bekijken en zelf tv programma's bekijken. Een pc bied veel meer dan een tv !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100