had mijn mp3 speler een virus

ik heb een mp4 speler met 8 Gb. Ik heb een map met twee cd's die ik gedownload heb op de speler gezet. toen ik het af wilde spelen hoorde ik niks en skipte hij door al de nummers heen. Toen ik de mp3 speler op de pc aansloot zag ik allemaal rare mappen staan met rare tekens en bestanden met rare tekens van enkele gigabytes groot per bestand, helemaal onmogelijk dus omdat ik maar 8 Gb heb.

Ik probeerde de mappen en later de bestanden een voor een te verwijderen, maar dat ging niet. Ik heb de mp3 speler moeten formatteren iets wat de hele nacht geduurd heeft. Nu werkt alles weer goed maar durf de cd's er niet meer op te zetten.

Kan het zijn dat er een virus zat in de mp3 speler, of zou er wat fout gegaan zijn in de mp3 speler of tijdens de overdracht?

Ik kon de nummers wel op de pc afspelen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het betreft hier een beschadiging van het bestandssysteem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou het gewoon nog een keer proberen, als ik jou was. Is het een iPod? Zo ja, dan kun je altijd de boel weer repareren in iTunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mp3/4 speler kan geen virus hebben. Het enige wat je op de "schijf" van de speler zet, zijn databestanden (muziek/videos) en simpel gezegd kunnen daar geen virussen in zitten.

Er is waarschijnlijk iets mis gegaan bij het overzetten van de muziek op de speler. Misschien heb je de speler uit de USB-poort getrokken terwijl alle data nog niet helemaal was weggeschreven.