waarbenjij.nu
Werkt heel goed en het is nog leuk ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is idd prima en voor niks.

Andere antwoorden (4)

Je kan zelf een weblog maken met joomla/wordpress. dat is heel simpel check even de websites www.dutchjoomla.com www.wordpress.com
Ik hoop dat je er iets mee kan. wordpress is heel veilig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk bijvoorbeeld eens op STRATO, te vinden via: www.strato.nl of de link hieronder.
Wereldwijd kan je hierop inloggen, bescherm en geheel van jezelf. Voor een paar euro per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen overwegen het op je hyves te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.bloggen.be Supergemakkelijk en uiterst betrouwbaar.