Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nou niet zo moelijk. Ik las iets grappigs. Schoot in de lach, vergat dat ik koffie in mijn mond had en zo werd mijn computerscherm het slachtoffer (en mijn zakdoek ook) (ach laat verdere details maar zitten)....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, laat die details idd maar zitten :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ik heb hetzelfde gehad, volgens mij was het om een antwoord bij GV, ik proeste letterlijk tegen mijn beeldscherm, met wijn dan, geen koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk niet dat mijn baas het heel fijn vind als ik wijn drink tijdens het werk ;) oh en voor die bijdehandjes die willen opmerken dat mijn baas het vast ook niet fijn vind dat ik tijdens het werk GV.... Zolang we onze opdrachten maar allemaal binnen de deadline afkrijgen laten ze ons vrij vrij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, dit heb ik ook wel eens gehad... Maar laat het alsjeblieft een goede grap zijn waar je om lacht, want de boel weer schoon krijgen tussen alle toetsen door is geen pretje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik tegenwoordig nog een zakdoek en ik bedoel dus absoluut niet een tissue.

Andere antwoorden (8)

Ik verslikte me net in mijn bak koffie en per ongeluk is het (platte) computerscherm het slachtoffer…
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je word aangestoten terwijl je met een kop koffie achter de pc zit, je je bijna verstikt en het uitspuugt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is afhankelijk van waar het scherm zich bevindt.

Wanneer je een worktop (horizontaal touchscreen werkblad) hebt kan dit door bijvoorbeeld simpelweg een kopje om te stoten of te knoeien vanuit een kopje dat je in je hand hebt.

Wanneer het een staand, verticaal, scherm betreft en je hebt niet door hoe er koffie op eht scherm is gekomen kan het zijn dat je je kopje te hard hebt neergezet waardoor er wat koffie is opgespat en op je scherm terecht is gekomen of wellicht komt het door een collega die met consumptie praat die te dicht bij je scherm heeft gestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je draait je om omdat iemand je roept, vervolgens draai je weer terug en pats, je stoot je koffie om. Laat daar nou net je laptop staan ;(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt naar de bekende weg. Je hebt de vraag van C4th gelezen en die kreeg koffie op het scherm door verslikken.
Beetje vaag dat jij nu vraagt hoe je per ongeluk koffie op je scherm kunt morsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je huisdieren hebt, die stoten het wellicht om,
als je kleine kinderen hebt,
aardbevingen,
een boze vriendin die stiekem je mail leest en ziet dat je vreemd gaat en uit woede de koffie tegen het scherm aan gooit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom stel je eigenlijk dergelijke vraag Jelle? Ofwel je gelooft iemand zijn excuus niet of je zoekt zelf naar een smoesje voor je eigen morsig gedrag op een ander zijn beeldscherm.

Na een blik op jou profiel, denk ik dat je prima in staat bent zelf een excuus te bedenken en denk ik dat je op zoek bent naar het meest voor de hand liggende smoesje om het slachtoffer te testen op waarheid.

Antwoord: Struikelen of proesten liggen inderdaad het meest voor de hand (kun je ook makkelijk zelf bedenken trouwens).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding