Hoe kan ik die veelvuldige netwerkaanvallen laten stoppen?

Verschillende keren per dag geeft mijn betalende versie van Bullguard Internet Security aan dat er een netwerkaanval verijdeld werd. Wat kan ik aan de instellingen veranderen zodat deze meldingen stoppen? Ik ben Telenet klant.

Antwoorden (1)

Om veelvuldige netwerkaanvallen te stoppen, is het belangrijk om een goede firewall te installeren en te configureren. Ook is het belangrijk om alle software op je computer up-to-date te houden en regelmatig te scannen op malware. Als je eenmaal een aanval hebt gehad, is het belangrijk om de oorzaak te achterhalen en deze te verhelpen.
Bronnen:
een maand geleden