Hoe weet ik of deze site betrouwbaar is?

Hoi. Ik wou deze schoenen kopen: http://www.designature.nl/designer-nike-2017-nederland-heren-nike-lunaracer-3-zwarttotal-oranjewitlaser-oranje-schoenen-554675088-nl-p-2797.html

maar nou zijn er natuurlijk veel sites die je oplichten met dit soort schoenen. Dus hoe weet ik nou zien of dit te vertrouwen is? iemand tips?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit schreeuwt oplichting. Geen contact info niks. Wel lekkere lage prijzen, te mooi om waar te zijn.

Het beste antwoord

Ik zou de website http://www.designature.nl niet vertrouwen.

Contact opnemen met de eigenaar kan bijvoorbeeld niet via een e-mailadres of telefoonnummer op de website, alleen via een contactformulier.

Op de website van de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland zijn de volgende gegevens bekend over de website:

Houder van de domeinnaam: maximilian frankfurter
E-mailadres van de houder: houding66788@yeah.net

Dat zijn niet echt vertrouwenwekkende gegevens lijkt mij.

Daar komt nog bij dat de houder in het buitenland is gevestigd en deze ervoor heeft gekozen om het kantooradres van SIDN als domicilieadres (briefadres) op te geven.

Verder kan je niet doorklikken naar de organisaties van de keurmerken onderaan de website. Dat is ook een teken dat de website onbetrouwbaar is.

Ten slotte zijn veel teksten op de website heel anders dan je zou verwachten van een goede Nederlandse website. Om terug te gaan naar de homepage wordt op een Nederlandse website bijvoorbeeld vrijwel altijd "Home" gebruikt, niet "Naar huis"...
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankje! is inderdaad ook wel zo
Antoni
6 jaar geleden
Graag gedaan!

Andere antwoorden (1)

Hier zou ikzelf zeker niets bestellen,de site is in zeer gebrekkig Nederlands,er is geen adres,er is geen e-mailadres,geen telefoon,zeer lange wachttijden...
fremar