Is het echt wel nutting om een apple care plan protection te nemen voor een macbook air of imac ?

Stel je hebt een imac en een macbook , waar je goed zorg voor draagt en enkel thuis gebruikt , is de meerprijs van een care plan voor zowel macbook als imac het wel waard ? Het in niet de bedoeling deze toestellen terug te verkopen binnen X tijd . En er gebruiken geen kids dit ( voorzichtig thuis gebruik ). Ook is me niet echt duidelijk of dat bv na twee jaar er wel een nieuwe batterij gegeven word voor mac book air zonder kosten ? Wat me ook niet echt duidelijk is , voor wat is het wel en voor wat niet ? Zoals elke verzekering is het betalen totdat je het nodig hebt en dan komen er de maar .... dat zit er toevallig niet bij ...... Dus is het wel de moeite om 179 en 249 euro uit te geven ???

paulus811
7 jaar geleden
Deze vraag kun je voor iedere niet verplichte verzekering stellen. En alleen jij bent degene die m kan beantwoorden.

Antwoorden (2)

Volgens mij beantwoord je je eigen vraag al. Een batterij wordt al gauw als normale slijtage gezien. Verder heb je wettelijk gezien altijd al 2 jaar garantie in Europa. Je moet je alleen verzekeren tegen een risico als je het financieel niet zelf kunt dragen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Vooral die laatste zin ben ik het helemaal mee eens. +
Verzekeren is het afkopen van risico, verwacht je schade en kun je het niet zelf (laten) repareren dan zou ik het wel doen.