WachtWOORD
met een 6 tot xxx letters en bepaalde tekens mogen niet en met M hoofdletters en een @ teken wordt het sterker.

Dat kan allemaal niet met een foto.

Nee , je kunt niet een foto als wachtwoord gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
... en met M __(van Martinek)__ hoofdletters en een ...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Reddie
7 jaar geleden
Wat jammer, nou. Plus.
Dit bestaat niet.
Wat wel bestaat is voor bepaalde smartphones dat je met gezichtsherkenning je smartphone kan ontgrendelen. Maar dit is dan ook ineens van de slechtste vergrendel opties die er zijn.
Tegenwoordig zijn de sterkste wachtwoorden als volgt: 'minstens één leesteken, nummer, hoofdletter.
Zo kun je tegenwoordig op de meeste websites of software enkel veilige paswoorden aanmaken met minstens elk van die dingen. Geen 'poffel' of 'POFFEL' maar wel 'Po15ffel.!' (voorbeeld).
Waarom: Met aanwezige verschillen van kleine en grote letters inclusief nummers en leestekens is het moeilijker te kraken voor hackers.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is natuurlijk te zien waar je dit wilt instellen.

Voor een smartphone is er een "patroon", "pincode" of "woord".
Voor een Windows 8.1 en hoger bestaat er zoiets als het "afbeeldingswachtwoord", maar dat is eigenlijk gewoon een "patroon" met meer opties.
http://www.sos-pc.eu/pincode-instellen-als-wachtwoord-windows-10/

Een mooie manier om te weten hoe safe je wachtwoord is kan je hier testen.
https://howsecureismypassword.net/