Doet Microsoft iets met de door mij opgegeven phishingberichten die zij zelf al als ongewenst beschouwen in Hotmail?

Dagelijks krijg ik in de rubriek 'Ongewenst' een paar e-mails die Microsoft dus al als verdacht beschouwt. Ik stop ze altijd in de rubriek Phishing en dan verdwijnen ze. Maar wat gebeurt er daarna mee? Ik zou ook op 'Blokkeren' kunnen klikken. Wat is het meest zinvol voor mijzelf en voor iedereen die dezelfde mails krijgt?

Antwoorden (1)

Ja, Microsoft neemt actie tegen phishingberichten die als ongewenst zijn gemarkeerd. Als je een phishingbericht ontvangt, kun je deze melden bij Microsoft. Microsoft zal dan de afzender blokkeren en de berichten die je hebt ontvangen verwijderen.
Bronnen:
4 maanden geleden