Helaas is dat niwt mogelijk omdat alles met n code is protected en BELANGERIJK
BETAAL NOOIT DAT IS NEP (srry voor caps t is belangerijk)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt beginnen met het downloaden van een virus scanner en een malware scanner vanaf een ander medium, en deze installeren op een usb stick ( niet de installatie). Start de pc op in veilige modus. Dit laadt alleen de Windows bestanden en dus geen virus. Dan kan je de virus scanner laten lopen vanaf de USB en zal het virus waarschijnlijk verdwijnen. Mocht je in veilige modus ook niet bij je bestanden komen zijn deze :onwaarschijnlijk maar kan., zijn deze wel gecrypt. Verwijder je alsnog eerst het virus en sluit je de pc daarna fout af : power button 6 sec inhouden. Na opstarten kan je verschillende keuzes kiezen en kies je die om systeem herstel te doen naar een eerder bekende goede staat. Hopelijk helpt dit
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
stap 1: zet je pc in veilige modus.
stap 2: neem anti virus en ccleaner (ccleaner is gratis op file hippo)
stap3: laat de antivierus een scan doen en verwijder de de ongewenste besanden.
stap 4: start ccleaner op en doe naast een gewone clean ook een register clean. (je zult merken dat er register sleutels in je downloads staan: laten staan die register sleutels!!!!)
stap 5: start de pc opnieuw op en doe weer een antivirus scan als de popup weg is is het je gelukt.