Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je iemand zijn inlog gegevens op afstand in de gaten houden?

Ik heb sterk het vermoeden dat mijn ex thuis op haar gemakje alles kan zien wat ik ook bekijk op mijn laptop,tablet,telefoon ...!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja dat is zeker mogelijk als jij google gmail etc heb google chrome gebruikt en zij kan nog inloggen op jouw Gmail google account of dat het gekoppeld is aan je windows account
neem eens een kijken onder geschiedenis binnen google chrome daar staat ook op welke pc je wat heb opgezocht als haar nog in het lijstje staat dan zou ze in principe
kunnen zien wat jij hebt opgezocht.

al je WWoorden veranderen is meestal wel de oplossing
(Lees meer...)
capthavoc
8 jaar geleden
Dat zou mooi zijn maar dat kan echt niet.

Hoogstens kan ze de zaken zien die je in de cloud opslaat, als ze daar althans ook toegang toe heeft en jij je wachtwoord niet veranderd hebt. Ook kan het zo zijn dat je een account niet hebt uitgelogd. Voorbeeld: je Facebook heb je nooit uitgelogd, je ex kan nu namens jou berichten plaatsen en je berichten lezen. Doorgaans zit er in dat soort applicaties een mogelijkheid om alle accounts uit te loggen. Google daar even op. (dat kan ze niet zien:) Daarna wachtwoord veranderen en klaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of delen jullie het huis/PC/WIFI netwerk nog?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gewoon jouw wachtwoorden veranderen en jouw ex kan er niet meer inkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding