bij bepaalde site's die ik bezoek downloaden er zomaar bestanden zonder mijn toestemming, hoe kan dit?

Dit gebeurde gister bij de site van de telegraaf en net bij rtl site.
Ik klik niks aan dus snap het niet. Het bestandje heet tag.jpeg maar ik kan niks zien want het opent ook gelijk.

Heb trouwens een macbook

Wat is dit? en hoe kan dit? ( ben al de dood voor virussen of dergrlijken)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sites slaan altijd cookies op en voor sommige websites worden gegevens opgeslagen. Dit is echter niet wat jij bedoelt. Normale en betrouwbare sites, zoals die van de telegraaf en rtl horen niet zomaar bestanden op te slaan. Doe een grondige virusscan en check op malware.