Is op Habbo Scripten ook een truc om achter iemands w8woord te komen?

Af en toe zie ik op Habbo van die mensen scripten en dat ze dat in een site de habbo link invoeren en dat ze opeens een meubel in de invetaris hebben is dit een truc om iemands wachtwoord te krijgen of is dit echt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De video die je nu laat zien is een bug van 2011.

En ja, dit kon het was een fout in Habbo.

Alleen het is nu niet meer mogelijk. Je kunt niet achter iemands wachtwoord komen op deze manier.