mijn login scherm van hotmail vertoont een vreemd mailadres, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Heeft iemand anders jouw computer gebruikt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
neen, normaal niet
Kan dit via spam ? Virussen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ken je het emailadres? (even googelen) Is het wellicht toch van een bekende?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
neen het is helaas een onbekend mailadres...ik heb pas een virus(sen) op mijn pc gehad. Dat lijkt me de enige verklaring. Raar is het , niet ?

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk heeft iemand op jou pc zijn hotmail account bezocht.