Hoe kom ik aan mijn beveiligingsgegevens als ik de 9 jaar geleden opgegeven e-mail niet meer heb?

ongeveer negen jaar geleden heb ik mijn mail aangemaakt. Nu vraagt hotmail ineens om mijn beveiligingsgegevens. Ik heb als 'opgeefmail' het toenmalige mailadres van mijn broer opgegeven. Maar aangezien hij die niet meer heeft kan ik niet bij de gegevens komen die naar dat mailadres zijn gestuurd, Ik kan ook geen wijzigingen in mijn mail doen dus kan niet het mailadres veranderen. Ik heb nu 2 weken de tijd om het op te geven. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

U kan het best met hotmail bellen ik had het zelfde soort probleem een opgegeven email dat niet meer geldig is gewoon hotmail bellen of met ze chatten als dat kan