waar kan ik info vinden over een pc virus

als ik pc opstart dan komen er overal waar je normaal wat intyp k8k8k8of 8k8k8k8 te staan. Heb kapersky scannner maar die vind niks en adware heb ik ook al gedaan zonder resultaat. Is er ergens info over pc virussen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij heeft het niks met een virus te maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Download de volgende 2 programma's eens en laat die je computer ook eens scanen.
mcafee stinger http://download.nai.com/products/mcafee-avert/stinger1001688.exe
en http://normanasa.vo.llnwd.net/o29/public/Norman_Malware_Cleaner.exe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt eerder als een defect toetsenbord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vinden beide niks. Hoe bedoel je geen virus? Hij tikt automatisch 8k8k8k8k8k8k8k8k ook als mijn toetsenbord niet aangesloten is. Ieder geval bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
staat je toetsenbord instelling goed

Het beste antwoord

Op de site van virusalert kun je informatie vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Laat een homescan uitvoeren... HouseCall: http://housecall.trendmicro.com/

Die vindt het wel en dan kun je verder... Boot die pc in veilige modus met internet... en installeer de housecall-virusscan... Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt niet op een virus. Probeer eens een ander toetsenbord. Je kunt ook je PC controleren door hem met een ander besturingssysteem op te starten zoals Ubuntu. Dat kun je van een zelfopstartende CD doen, zodat je niets aan je PC hoeft te veranderen.