hoe kom ik achter wachtwoord dat automatisch ingevuld wordt?

In Goodgames empire heb ik een wachtwoord die ik ben vergeten. Hij word automatisch ingevuld door Google Chrome op 1 PC, maar op een andere kan ik niet meer inloggen.
De optie wachtwoord vergeten werkt niet door 1 of andere reden.
Hoe kan ik nu achter het wachtwoord komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Ga naar het Optiemenu in Chrome, dan naar “Instellingen” > “Geavanceerde instellingen weergeven…” en dan naar “Opgeslagen wachtwoorden beheren”.
Klik dan op de betreffende site en op “Weergeven”. Dan krijg je het wachtwoord te zien.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
goede reactie! Ik heb weer iets geleerd over Google en heel veel paswoorden gevonden van zelfs jaren terug.
Echter, van het genoemde Goodgames Empire (online spel) niet! Heel vreemd, het staat er gewoon niet bij! Dus blijkbaar moet er iets anders zijn die dat wachtwoord invult?
SimonV
9 jaar geleden
Ik neem aan dat Password Unmask ook niet werkt?
http://seopromotiepagina.nl/wachtwoord-zichtbaar-maken-met-password-unmask.html Als je bij "wachtwoord vergeten" van Goodgames je e-mailadres invult, gebeurt er niets? Er komt ook geen mail in je spambox?
SimonV
9 jaar geleden
Kan het misschien zo zijn dat je wachtwoord wel in de Chrome-lijst staat, maar dan onder een naam die helemaal niet lijkt op Goodgames Empire?
Als Chrome het wachtwoord voor je onthoudt, zou het er toch bij moeten staan...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, pasword unmask ook niet.
Hm... het is een java onderdeel, dat gedeelte waar je de paswoord moet invullen. Zou Java dat dan automatisch invullen?
Of misschien start die site wel (onzichtbaar) met een andere browser op? Voorlopig is het nog een raaadsel.
En nee, ik klik wel op wachtwoord vergeten, hij zegt dat het verstuurd is, maar ik ontvang het gewoon niet.
SimonV
9 jaar geleden
Misschien dat Chrome Password Decryptor het wachtwoord wel ziet...
http://securityxploded.com/chromepassworddecryptor.php Hier staat waar wachtwoorden zoal in de registry opgeslagen worden:
http://www.nirsoft.net/articles/saved_password_location.html