Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vergroot scherm na virus, hoe krijg ik het weer normaal?

Na een virus detectie is mijn taakbalk, bureaublad en eigenlijk het hele beeldscherm een stuk groter. Het virus is verwijderd maar nog steeds is het belachelijk groot. Ik heb al geprobeerd in het configuratiescherm het beeld te verkleinen maar zonder resultaat. Want hij stond namelijk al op het kleinst (100%). Als iemand hier een oplossing voor weet, of tips voor heeft is dat natuurlijk hartstikke welkom!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een anti-virus programma hebt laat hem je hele pc scannen. Dit kan wel 1 - 4 uur duren
Amadea
10 jaar geleden
Heeft dat niet met de beeldscherminstellingen te maken? Die van mij staat op 1280 bij 800 pixels. Hoe hogere resolutie hoe meer items op het scherm passen.
gvrox
10 jaar geleden
Ik denk dat Amadea het bij het rechte eind heeft of in ieder geval in de juiste richting.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Sorry ik had je beschrijving niet zo goed gelezen. Je kunt proberen Ctrl in te drukken en naar achter te scrollen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan op Ctrl en - (min dus) tegelijk drukken en dan wordt alles wat je op je scherm ziet kleiner. Helaas moet je dat voor zover ik weet steeds bij iedere site die je oproept herhalen Het is heel vervelend dat je het niet definitief kunt vastzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je scherm lijkt nu op 800x600 ingesteld te zijn, dat kan erop duiden dat je videodriver niet of niet goed geinstalleerd is, dus herinstalleer deze. Klik anders met rechts op je bureaublad, en kies een andere schermresolutie.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding