vergroot scherm na virus, hoe krijg ik het weer normaal?

Na een virus detectie is mijn taakbalk, bureaublad en eigenlijk het hele beeldscherm een stuk groter. Het virus is verwijderd maar nog steeds is het belachelijk groot. Ik heb al geprobeerd in het configuratiescherm het beeld te verkleinen maar zonder resultaat. Want hij stond namelijk al op het kleinst (100%). Als iemand hier een oplossing voor weet, of tips voor heeft is dat natuurlijk hartstikke welkom!

Weet jij het antwoord?

/2500

Sorry ik had je beschrijving niet zo goed gelezen. Je kunt proberen Ctrl in te drukken en naar achter te scrollen.

Je kan op Ctrl en - (min dus) tegelijk drukken en dan wordt alles wat je op je scherm ziet kleiner. Helaas moet je dat voor zover ik weet steeds bij iedere site die je oproept herhalen Het is heel vervelend dat je het niet definitief kunt vastzetten.

Je scherm lijkt nu op 800x600 ingesteld te zijn, dat kan erop duiden dat je videodriver niet of niet goed geinstalleerd is, dus herinstalleer deze. Klik anders met rechts op je bureaublad, en kies een andere schermresolutie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100