hoe kan ik softonic chrome toolbar verwijderen?

ik vind deze bij de extensies van google chrome. ik kan m niet uitschakelen (geinstalleerd door bedrijfsbeleid meldt de tekst) of verwijderen daar. ik kan m evenmin vinden in configuratiescherm. is dat malware? hoe kom ik ervan af?

Toegevoegd na 41 minuten:
mr tomaat heeft in ieder geval de weg gewezen. er staat niks bij programma's in configuratiescherm. kijk in bij Google Chrome, dan zie ik het wel staan bij extensies. MAAR: daar kun je niks verwijderen of uitschakelen. De toevoeging is simpel dat dit bedrijfsbeleid is. Daar kom ik dus niet verder..

Toegevoegd na 4 uur:
seeker112 :het probleem is dat dit daar niet in de lijst staat!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://malwaretips.com/blogs/softonic-toolbar-virus/
SimonV
10 jaar geleden
Ik las dat iemand met Spybot de toolbaar verwijderd heeft: http://www.safer-networking.org/private http://www.sat4all.com/forums/topic/326420-hardnekkige-softonic-toolbar/

Antwoorden (4)

Op mijn computer heb ik Ccleaner staan, daarmee heb je een '' toolbox '' en kun je een hoop programma's deinstaleren, zo ook toolbars. Als het goed is kun je dat ook via je computer zelf doen, maar dat kan verschillen van welke windows je gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
via start,configuratiescherm,software verwijderen.
selecteer chrme toolbar en klik op verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet naar de drie horizontale streepjes rechtsboven in het beeld, naar extra, naar extensies (er wordt nu een extra tabblad geopend). Je moet nu op het prullenbakje drukken naast de extensie.
Als dit niet werkt kan je misschien naar configuratiescherm, een programma verwijderen en dan kan het zijn dat je de toolbar vanuit daar kan verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet naar programmas verwijderen gaan en softonic toolbar opzoeken of als dat niet werkt moet je naar google instellingen en kun je dat weghalen