In juli 2012 was een tablet van Retailheaven in een test beoordeeld als Computer Idee Aanrader. Daarna heeft Computeridee met dit bedrijf een ledenwerfactie gehouden met die tablet.
Er is inderdaad verder niet zoveel over Retailheaven te vinden. Maar ook geen negatieve beoordelingen. Dus dat is dan weer positief. Je zou het bedrijf als min of meer betrouwbaar kunnen beoordelen. Het bedrijf is overigens niet aangesloten bij een betrouwbaar webwinkel keurmerk.