op ammasumentsites zijn uitgebreidere mogelijkheden alleen toegankelijk via betaling met creditkaart, is dit betrouwbaar?

de betaling wordt verzorgd door CG BILLING...is dit te vertrouwen???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan wel veilig zijn, ik adviseer je altijd te kijken of de website in het bezit is van een geldig certificaat.
Dan zie je https://site.ext
Vooral Https is belangerijk. HTTP ken je wel, maar de S staan voor Secured. Dan is de verbinding veilig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker. Bij misbruik kun je je Creditcard maatschappij altijd om een stornering vragen