Mijn virusbeveiliging kan maar niet ingeschakeld worden op Windows. Iemand een idee hoe?

Mijn laptop zegt me dat Virusbeveiliging uitgeschakeld is, maar wanneer ik op 'Nu inschakelen' klik, gebeurt er helemaal niets.Ik krijg ook geen foutmelding dat het is mislukt ofso. Weet iemand misschien hoe ik het kan inschakelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Welke virusbeveiliging heb je dan?

Antwoorden (2)

misschien is het een idee om het her helemaal af te gooien bij configuratiesysteem
(bij start) en dan het er opnieuw op te zetten

uitleg windows
klik op start
klik dan op configuratiescherm
klik dan op programma's
klik dan op programma's en onderdelen
zoek daar het desbetreffende programma
klik op dat programma met je rechtermuisknop
dan op verwijderen
dan is het programma definitief verwijderd op de snelkoppelingen naar het programma na!

nu kan je het opnieuw instaleren
ik hoop dat dit werkt

succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als dat niet lukt kun je de laptop in de veilige modus opstarten met internetmogelijkheid en dan laten scannen door een website op virussen en/of malware. Er zijn via google meerdere websites te vinden die dat kunnen doen.