Kan ik windows Defender uitzetten?

Ik heb 5 dagen updates van windows vista defender gehad nu schakelt dat mijn AVG 8 met licentie telkens uit! kan ik defender uitzetten of is mijn pc dan kwetsbaar?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ja dat kan.

Windows defender is geen virusscanner maar een anti spyware tool.

Je geeft aan AVG8 met licentie te hebben. Als je de betaalde variant hebt, zit daar het volgende in:

Anti-Virus, Anti-Spyware, LinkScanner, Anti-Rootkit, Web Shield, Security Toolbar, Firewall, Anti-Spam and System Tools protection technologies.

De gratis versie heeft alleen een virusscanner.

Heb je de gratis versie en heb je ook behoefte aan een anti spyware tool dan kun je altijd nog hitman pro installeren. Die is gratis en werkt ook prima.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bekijk de bron
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt de service uitzetten. Misschien een 'heavy' maatregel, maar dan ben je wel zeker van je zaak.

Ga naar services.msc en zoek:
'Windows Defender service'

Rechtermuisknop daarop en eigenschappen. Zorg dat hij op uitschakelen staat en stop vervolgens de service.

Opgelost.