Crashen = de site offline halen door bijvoorbeeld te veel verzoeken (dus een neppe manier van 10 miljoen mensen naar je website sturen) naar de server te sturen, waardoor hij het niet bijhoud. Dit ligt aan de kwaliteit van het bedrijf waar je website gehost word, maar meestal kan dit gewoon oneindig doorgaan, als het gebeurt is het nog geen ramp..als het lang duurt neem dan contact op met je webhosting.

Of bedooelde je dat iemand echt je website probeert te infecteren met een virus etc?

In dit geval hangt er van af wat voor website, is het geschreven in PhP, ASP, etc? Of gebruik je een CMS zoals Wordpress of Joomla?

In PhP of ASP moet je maar hopen dat je goede en veilige code heb geschreven. In het geval van een CMS kun je gewoon beveiliging plugins downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het beste kan je in de logs (laten) nakijken om welk ip-adres het gaat en dit adres (laten) blokkeren.