Hoe verwijder je al je gedownloade programma`s?

Hoi ik heb in de loop van de tijd verschillende programma`s gedownload alleen ik heb het gevoel dat er ook wat schadelijke bestanden bij zaten.
Dus hoe kan ik al mijn gedownloade bestanden DEFINITIEF verwijderen? :$

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

windows vlag , configuratiescherm , bij Programma's en onderdelen de programma's verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er schadelijke bestanden meegekomen zijn bij bepaalde programma's kan je niet oplossen door alleen het programma te verwijderen. De virus bevind zich meestal op een andere plek dan het punt waar je een geinstalleerde programma staat. Het beste kan je een virusscanner erover heen laten gaan. Als je virusscanner niks zegt en je weet Zeker dat er iets schadelijks op staat moet moet je de computer resetten naar fabrieksinstellingen. Je bent dan wel alles kwijt maar je virus is weg. Tenzij je een back up hebt gemaakt voordat je programmas hebt gedownload, ga dan naar start, alle programma's, bureau accessoires, systeemwerkset en dan systeemherstel. Wanneer je geen back up hebt zoek gewoon bij google computer naar fabrieksinstellingen. Dan kom je al een heel eind.