Wat is de grootste hack allertijde?

Ik ben bezig met een onderzoek naar hackers. Maar wat is de grootste hack allertijde? Dus met welke hack werden de meeste mensen getroffen of waren de gevolgen het grootst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hack op sony's netwerk wat ongeveer 3 weken geduurd heeft is misschien niet de grootste voor sommigen maar wel 1 waar ongelofelijk veel schade mee is aangericht aan Sony, voor ongeveer 121 miljoen euro aan schade

Antwoorden (2)

Anonymous ze hebben de FBI gehackt voor een uurtje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik even google op 'Grootste hack aller tijden' kom ik op een militaire hack door de Brit Gary McKinnon.

"De VS willen de man uit Green Wood in Noord-Londen berechten omdat hij in 2001 en 2002 illegaal is binnendrongen in 97 computers van het Pentagon, de Amerikaanse landmacht en marine, en ruimtevaartorganisatie NASA. Hij bracht de systemen voor 700.000 dollar (bijna 500.000 euro) schade toe."

Zie ook bronvermeldingen.