is deze site betrouwbaar ? www.wekservice.nl

Heb geregistreerd, het nummer gebeld
optie 1 gekozen
maar er wordt allen maar herhaald ? optie 1 en 2
en daarna opgehangen.
kan geen wektijd opgeven op de site geen tegoed ?
ook maar optie 2 geprobeerd ook geen sjoege /

ben ik er ingestonken ??

capthavoc
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je niet zo'n functie op je mobieltje?
capthavoc
11 jaar geleden
niet luid genoeg, mijn vaste telefoon is loeihard vandaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hem niet harder zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft je provider niet zo'n functie, weet dat UPC het wel heeft in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook je nummer hier neerzetten bellen we je allemaal wakker ..... ;-)
capthavoc
11 jaar geleden
LOL helaas geen UPC
Nelly3 ik wil je wel PMen als jij een vroege vogel bent
en half 7 niet te vroeg is ;)
ik ben als de dood dan ik door de wekker ga, wat me bijna altijd overkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Half 7 op zondag ochtend? Het moest verboden worden....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoor vaak waarschuwingen met 0900 nummers,dus pas ermee op http://wekservice.nl/disclaimer.php Het niet of niet goed functioneren van de wekservice diensten TIP: Hou er altijd rekening mee, dat door een storing van welke aard dan ook, u niet door ons wordt gewekt. contact via mail
info@wekservice.nl

Antwoorden (2)

wekservice lijkt eigendom te zijn van sod (sod.nl), en ik zou daarom niet verwachten dat het oplichting is. Omdat hetgene wat je hierboven niet geheel klopt, hieronder ff de werkwijze om zeker te weten dat je het goed hebt gedaan:
- Registreer je via de site.
- Bel vanaf het nummer wat je hebt geregistreerd! naar het nummer
- Kies optie 2! en geef vervolgens je telefoonnummer in. Je saldo is nu opgewaardeerd.
- Ga naar http://wekservice.nl/wekken-inlog.php en stel je wektijd in.

Toegevoegd na 17 uur:
Ik heb de website even verder onderzocht en de website wordt gehost via sod.nl Sound of Data is een bedrijf dat verschillende systemen levert aan onder andere radio538 en rtl(denk aan het stemmen voor the voice). Gaat hier dus om een betrouwbaar bedrijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Ik heb beide optie geprobeerd maar daarna wordt er gewoon opgehangen
er komt op geen van beide opties en bevestiging
ik heb gewoon adsl dus ook een dect telefoon moet werken lijkt me ?
De markt voor dit en de bij behorende bedragen lijken mij te klein voor echte oplichting. Echter:

- Mis ik een kvk (in handelsregister kan ik ook niks vinden)
- Het adres wat bij tel. 0900-6778226 staat geregistreerd op Waalhaven O.z. 83, 3087BM Rotterdam. Als je hier even via de streetview kijkt blijkt het om een aanlegplaats van een boot te gaan?!! (naast het mooie grote havenpand van Smit)

Op deze 2 punten vind ik het wel een beetje loesje!

Mijn eerste indruk is dat er ergens een vroege-ochtend-student een extraatje probeert te verdienen. Ik zal eerst even een mailtje sturen waarom hij geen KvK heeft vermeld en waarom er geen normaal adres is gekoppeld aan de site/telefoonnummer. Pas als je hier een bevredigend antwoord op heb betalen..

Gr

Ps. Of deze betrouwbaar is met het optijd wekken weet ik niet, zie nergens reviews staan :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Wat schrijf jij "louche" leuk! Wel verkeerd, maar heel grappig verkeerd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
owh srry, dat woord stamt nog uit mn loesje tijdperk :D (beplakte altijd de hele stad vol met loesjes)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan jouw 2 punten heel mooi ontkrachten:
- KVK 24187000
- Google Maps geeft mij een mooi pand naast een pand van smit, dus geen aanlegplaats voor een boot.