Kan iemand anders een mail uit mijn mailbox verwijderen?

Na mailcontact ben ik plotseling de adressen van degeen met wie ik mailde kwijt, uit mijn In-box, uit verzonden items, en uit verwijderde items. Kan iemand dat bewerkstelligen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Alles kan, maar de kans is heel klein. Vermoedelijk heb je het per abuis zelf gedaan, of heeft het er nooit gestaan.
Alleen een goede hacker die er dan ook nog het nut van inziet, (je gaat niet voor zoiets lulligs zoveel moeite doen), zou dat kunnen, kans nihil dus. Wat wel kan is als iemand bij jou mail achter je pc zelf kon komen, maar dan nog wat had het voor zin? Ik ga uit van een vergissing van jou zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan. Of iemand heeft fysiek toegang tot je computer en je mail. Of iemand heeft je mail gehacked.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geef wat meer uitleg, gaat dit over gmail? Microsoft mail?
hoedanook, iemand kan alleen dingen verwijderen met jouw login/password.
hoog tijd dus om die tweede (snel) te veranderen....

Opmerking is net zo moeilijk te kraken als <:ywwyw742479283&@&85ghg> Maar wel een stuk makkelijker te onthouden!

Toegevoegd na 8 uur:
uiteindelijk zal blijken dat je het toch echt zelf hebt gedaan,
ik ga in een "dronken" bui ook wel eens opruimen, en heb daar later altijd spijt van.