Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand anders een mail uit mijn mailbox verwijderen?

Na mailcontact ben ik plotseling de adressen van degeen met wie ik mailde kwijt, uit mijn In-box, uit verzonden items, en uit verwijderde items. Kan iemand dat bewerkstelligen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alles kan, maar de kans is heel klein. Vermoedelijk heb je het per abuis zelf gedaan, of heeft het er nooit gestaan.
Alleen een goede hacker die er dan ook nog het nut van inziet, (je gaat niet voor zoiets lulligs zoveel moeite doen), zou dat kunnen, kans nihil dus. Wat wel kan is als iemand bij jou mail achter je pc zelf kon komen, maar dan nog wat had het voor zin? Ik ga uit van een vergissing van jou zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan. Of iemand heeft fysiek toegang tot je computer en je mail. Of iemand heeft je mail gehacked.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geef wat meer uitleg, gaat dit over gmail? Microsoft mail?
hoedanook, iemand kan alleen dingen verwijderen met jouw login/password.
hoog tijd dus om die tweede (snel) te veranderen....

Opmerking is net zo moeilijk te kraken als <:ywwyw742479283&@&85ghg> Maar wel een stuk makkelijker te onthouden!

Toegevoegd na 8 uur:
uiteindelijk zal blijken dat je het toch echt zelf hebt gedaan,
ik ga in een "dronken" bui ook wel eens opruimen, en heb daar later altijd spijt van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding