Laster op Facebook?

Er worden over mijn man en mij allerlei verhalen openbaar op Facebook gezet
en nu begint die persoon ook op mijn mobiel berichten te sturen, wat kan ik daar aan doen. Weet iemand het telefoonnummer van Facebook in Amsterdam?

Toegevoegd na 19 minuten:
Die persoon zet die berichten bij zichzelf op Facebook en zet ook onze postcode erbij, ik heb hem al geblokkeerd en als vrienden van ons zeggen dat hij moet stoppen gooit hij die er ook uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goh, wat naar. Succes ermee.

Antwoorden (4)

Facebook heeft zoveel invloed tegenwoordig dat ze vast en zeker geen "hulplijn" hebben, ze hebben wel een Amerikaans telefoonnummer maar daar kom je niet ver mee.

Je kunt het beste gewoon contact opnemen met facebook via hun hulp formulieren en gewoon de gene die jullie lastig valt blokkeren. Desnoods gewoon stoppen met facebook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aanvulling op bovenstaande; je kunt jezelf 'untaggen' uit berichten en ook berichten van die persoon melden als misbruik/spam. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk hier eens. En dan niet blokkeren als vriend, maar links onderaan in het menu ook op "rapporteren" klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangifte doen bij de politie voor laster en/of smaad (ligt eraan of datgene wat gezegd wordt waar is of niet).