hoe zet ik mijn antivirus uit als ik KPN heb?

ik wil graag minecraft spelen maar om dat te doen moet ik eerst het antivirus uitzetten en wij hebben KPN, ik weet niet hoe ik dat moet uitzetten hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
capthavoc
11 jaar geleden
heb je van KPN een virus scanner
of een andere ? norton mcafee oid ?
en wat is het probleem
normaliter zou geen enkel spel een probleem moeten zijn hooguit even bij installeren ?

Antwoorden (2)

dit kan je gemakkelijk doen door de stappen te volgen die op de officiele site staan. simpel gezegd en simpel gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je antivirus heeft niks te maken met je provider, het antivirus programma staat op jouw computer en kpn geeft alleen het internet door.

Wat je kan doen is zoeken op google naar "How to turn (je antivirusprogramma) off"

of als je even als reactie geeft welke virusprogramma je hebt, zal ik het voor je uitzoeken.