Kan iemand uitleggen wat dit verzoek om toestemming betekent? (zie plaatje en uitleg)

Op FB wil ik norton safe web toevoegen. Dan krijg ik een pop up met de vraag of ik toestemming geef dat Norton namens mij berichten, foto's etc. plaatst. Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Ik heb een abonnement op Norton 360

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb deze eens aangezet.
Naast elke link die gepost word in je news feed komt een rondje met een vinkje te staan.
Een groene als de link ok is, een oranje bij een mogelijk verdachte site, en rood als de site gevaarlijk is volgens Norton.

En daarnaast komt er 1x per week ofzo automatisch een berichtje op je wall vanuit deze app 'My News Feed has been checked by Norton Safe Web'
Reclame dus, maar niet zo vaak.

Op zich heb je dit niet nodig, gewoon je gezond verstand gebruiken bij het wel of niet klikken op links is eigenlijk al genoeg.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de facebook-app zijn er bepaalde functies, en dat hij vraagt om berichten te plaatsen namens jou is omdat de applicatie van norton dan de toestemming krijgt om berichten te verwijderen / verbergen, of terwijl safety blocking.

Hoe norton er precies mee om gaat weet ik niet maar dit is hoe ik er over denk met mijn eigen ervaring (met facebook app functies)

Toegevoegd na 42 seconden:
om ook berichten te verwijderen / verbergen. Dit is samengevoegd met het plaatsen van berichten namens jou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje, zou je het aanraden? Ik zag namelijk bij mijn inloggegevens een vreemd ip nummer met locatie valkenburg (totaal andere kant van het land)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hoeveelheid je hiermee opschiet is minimaal, dus ik zou het niet gauw aanraden, dat zonder negatieve redenen. de keuze ligt echter bij de gebruiker. Je kan bij je privacy settings zien op wat voor apparaat hij in gelogd is in valkenburg, is dit via een web browser gedaan op windows of mac OSx zou ik hem gelijk afmelden. Het kan ook zo zijn dat je gebruik hebt gemaakt van facebook op je mobiel, waarvan de IPs op de locatie van je mobiele provider haar netwerk structuur zit.
Ik zou er geen toestemming voor geven. Waarom zou je willen dat een bedrijf uit jouw naam dingen op je Facebook profiel gaat zetten?
Volstrekt onnodig en alleen maar reclame voor dit bedrijf.