Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Ebay betrouwbaar?

Ik zit net te kijken op Ebay.com En ik zie zo'n mooi Ice Watch Horloge staan voor maar €6,90! Das natuurlijk een koopje, maar toch ook best wel raar. Dus ik denk: ''Is het wel echt? Ik hoop hierop snel antwoord te krijgen.

Mvg,

Diederik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als op Marktplaats moet u bieden.
Bekijk de advertentie goed, dan ziet u dat het een openingsbod is en er al meer geboden kan zijn.
Ebay en MP horen bij elkaar en zijn zelf zeer betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar is de mijne VEILIG? Hier de link: http://www.ebay.com/itm/Candy-Colors-With-Calendar-Date-ICE-Watch-Electronic-Watches-Wristwatches-/261065359738?pt=Wristwatches&var=&hash=item3cc8b5417a3
bamibal
11 jaar geleden
Het zijn natuurlijk replica's. Maar ze komen meestal wel gewoon aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik koop al jaren via eBay...je bent als koper redelijk beschermd..kopersgarantie...sluit gelijk een PayPal account.af ..dan gaat alles sneller en gemakkelijker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ebay is betrouwbaar, degene waarvan jij koopt misschien niet. Die kan altijd zeggen dat iets verzonden is en niets meer van zich laten horen. Koop alleen bij mensen met goede reviews/recensies en een goede waardering die er al lang actief zijn.

Koop niet zomaar bij iemand die zich daar pas geregistreerd heeft.

En natuurlijk: lees de regels GOED door voor je gaat bieden, je zit er wel aan vast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, maar is de mijne denk je goed? Hier de link: http://www.ebay.com/itm/Candy-Colors-With-Calendar-Date-ICE-Watch-Electronic-Watches-Wristwatches-/261065359738?pt=Wristwatches&var=&hash=item3cc8b5417a
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Positive Feedback is 100%, de recensies zien er goed uit. Bovendien verlies je mocht het alsnog fout gaan niet meer dan 5 euro en 66 cent ;) Ik zou het proberen, ik heb laatst ook iets besteld uit Hong Kong en dat ging prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziet er inderdaad goed uit ja.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding