Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand heeft voor mij, ONgevraagd een twitpicaccount aangemaakt. Als ik daar foto's zou opladen, zijn ze dan openbaar voor iedereen? Privacy???

Toegevoegd na 1 minuut:
...en hoe kan ik dat account verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
835

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet uiteraard nooit je zaken uploaden naar een site waarvan anderen het wachtwoord weten. Verder kan een ander (diegene die het account gemaakt heeft) waarschijnlijk het wachtwoord resetten door een beveiligingsvraag te beantwoorden.
Heel gauw vergeten dus, zo'n account die een ander je aangeboden heeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als jij het wachtwoord niet weet, is het feitelijk helemaal niet jouw account en kan je het dus ook nooit verwijderen. Hoe je een account moet verwijderen, is per website verschillend. Hiertoe zal je de FAQ moeten doornemen o.i.d. of wachten totdat iemand dat voor je doet op GV :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat account werd zelfs buiten mijn medeweten aangemaakt door een familielid! Ikzelf zal/kan er geen foto's op plaatsen. Ik vreeds(de) vooral dat zij dat wél zouden doen! Ken wachtwoord ook niet.... Zal met aandrang vragen account af te sluiten...
Bedankt voor je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding