Firefox sluit bij mij regelmatig spontaan de openstaande web-pagina's, met excuses voor het ongemak. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Ik krijg vervolgens een soort van crash melding met het verzoek om te negeren, aan Firefox te melden (rapporteren) of de webpagina's opnieuw te openen. Het komt de laatste tijd vaker voor. Waar wordt het door veroorzaakt en hoe kan ik het voorkomen? Ik werk op een Imac.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Download de nieuwste versie van FF eens?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je oude versies van java en/of adobe flashplayer; die werken niet goed samen met FF.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alle add-ons werken evengoed samen waardoor wel eens wat mis gaat. Schakel je add-ons allemaal uit en daarna 1keren zo problemen weten op te lossen