Ideal is onafhankelijk van welke bank ook en er bestaat dus ook geen account voor de koper.
het enige wat de koper wel moet hebben is internet bankieren.

De verkoper moet de mogelijkheid bieden op per ideal te betalen.
Dus hij heeft wel een account nodig om een button te kunnen bieden op de website.

Dus nee je kan niet met ideal betalen als die verkoper daar geen account voor heeft.
capthavoc
12 jaar geleden
Bij iDeal heb je geen account nodig, het enige wat je nodig hebt is de mogelijkheid om te internetbankieren met jouw rekening. Maar iDeal is meer een manier om webshops te betalen, met iDeal kan je geen geld overmaken naar particulieren.