Hoe kan het dat ik niet op twitter kan terwijl ik wifi aan heb? (samsung chat 335)

Mijn wifi staat aan dan klik ik vervolgens op twitter. Dan staat er 'netwerkfout'!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hebben we hier ook regelmatig op hetzelfde toestel. Netwerk een keer opnieuw laten verbinden of toestel een keer aan/uit lost het probleem 9/10 keer op