Hoe zorg je dat MSN zich niet automatisch aanmeld als je alleen naar je mail (live / hotmail) gaat?

Ik moet steeds rechtsboven op "Afmelden bij messenger" klikken, omdat ik anders op aangemeld sta. Kan je dat niet automatisch zo houden, dat je pas bij MSN wordt aangemeld als je dat ook zelf doet, en niet standaard al als je je mail even wilt checken?
het gaat om hotmail dot com, een live punt nl emailadres.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Dit kun jenbij instellingen aanpassen. Als dit niet lukt kun je eventueel offline weerwegen. Dan ziet niemand dat je online bent.

Toegevoegd na 18 minuten:
Als je in het hoofdscherm bent klik je op je naam, links boven. Kies 'meer opties' hier moet het tussen staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iets preciezer aangeven waar bij instellingen?
kan je instellen als je de computer aan zet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar hotmail.com, melt je daar af. dan ga je naar de site van msn.com. dan ga je weer naar hotmail(moet je wel weer opnieuw typen in adresbalk) dan kun je je weer aanmelden. dan staat er iets van adreas ont houden. die niet aanvinken. als het goed is meld je je niet meer automatisch aan als je de pc opstart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een keer aangegeven dat Windows je wachtwoord mocht onthouden. Dit kan zeer hardnekkig op de achtergrond blijven werken. Je kan dit wachtwoord, dat in een zgn kluis zit, verwijderen door in je configuratiescherm te kijken bij referentiebeheer. Hier vind je alle wachtwoorden terug die Windows onthoud. Het wachtwoord zelf is niet zichtpaar (*****) maar je kunt de referentie aanklikken en dan verwijderen uit de kluis. Verwijder hier alle verwijzing naar je hotmail account. Daarna zorgen dat bij de volgende keer dat je inlogt niet het vakje "automatisch aanmelden" aanvinkt.