IP adres van iemand achterhalen via facebook en daarmee ook het adres, weet iemand hoe dat moet?

Ik heb op facebook een account en iemand heeft mijn account overgenomen, ik wil graag achterhalen waar die persoon woont zodat ik dat kan bijvoegen bij de aangifte voor stalken iemand???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt wel achterhalen wie de provider is en daar dan een mail sturen naar abuse@provider.nl

Antwoorden (3)

Sorry, niet mogelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig is dat niet mogelijk anders zou iedereen direct weten waar een ander woont dat kan heel vervelende gevolgen hebben.
12 jaar geleden
jij kan niet achter het IP adres komen.
je kan bij facebook wel je account als gehacked opgeven

Toegevoegd na 2 minuten:
het kan ook zijn dat iemand in je account zit als je niet goed uitlogt op een openbare computer. maar dan kan hij je wachtwoord niet veranderen want daar is je oude wachtwoord voor nodig.