Stel nou dat ik zo'n Dronken Muggen-boekje win, hoe moet ik dat dan krijgen? Ik wil namelijk anoniem blijven!

Hoe zou je iets opgestuurd kunnen krijgen zonder je eigen naam- en adresgegevens bekend te maken, en ook zonder voor dat ene geval een postbus te huren (tenzij dat op een of andere manier gratis kan)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is slechts een kadootje ; je bent niet verplicht het aan te nemen, uiteraard. Wil je het niet omdat je geen persoonlijke gegevens wilt opgeven, dan staat dat je vrij. Wellicht kun je het postadres van een vriend of familielid opgeven ? Vraag jezelf af wat belangrijker is : je anonimiteit - waar ze verder niks mee kunnen of zullen doen - of dat boekje, en laat van die keus afhangen wat je wilt.

Je krijgt een e-mail met de vraag waar het naartoe moet. Toegevoegd na 1 minuut: Of een intern bericht van goeievraag; ze weten je wel te vinden!

Je zou het op naam naar een post kantoor kunnen laten sturen (post restante). Compleet anoniem zal niet lukken, of je moet het bij een moderator op gaan halen, als die er voor open staan.

Een adres van een bekende opgeven waar het naar toe kan worden gestuurd.

D'r kan misschien een door jou bepaalde plaats/plek worden afgesproken. Bij het afleveren van losgeld wordt dat ook wel gedaan...

Je kan inderdaad een postbus huren. Dit is voornamelijk voor bedrijven bedoeld. Nu denk ik niet dat het voordelig voor jou ;).

Bronnen:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en...

Alleen in dit speciale geval wil Goeievraag een gebaar maken om je anonimiteit te waarborgen. Er kan een overdracht verzorgd worden zoals je wel eens in spionagefilms ziet. Het boekwerk kan dus in een bepaalde afvalbak in een openbaar park worden gedeponeerd op een afgesproken tijdstip. Of in een stortbak van een toilet van een tankstation langs de snelweg. Of in een bagagekluis van een nader af te spreken station in Nederland, waarbij de sleutel zal worden afgegeven aan die manke bedelaar voor de ingang van het station. Ja, zoals je ziet is geen moeite Goeievraag te veel om tegemoet te komen aan de wensen van de gebruikers.

Boekjes zijn alleen door de winnaar anoniem af te halen op de receptie aan de Maassluisstraat2 in Amsterdam. Op verzoek hoeft de winnaar niet op de foto met het moderatieteam en de overdracht kan eventueel plaatsvinden in een aparte geblindeerde spreekkamer door de receptionist van dienst. Receptionist van Goeievraag gebruiken nooit deze website, daar worden ze op geselecteerd (anders zou ze de hele dag GV-en natuurlijk). Om de anonimiteit nog meer te waarborgen mag je verkleed gaan als je avatar en hoef je je niet te legitimeren. Om het boekwerk aan de rechtmatige winnaar te geven krijg je een e-mail met een wachtwoordzin. Het is eventueel toegestaan om je buurjongen/meisje te sturen en die te verkleden als jouw avatar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100