Er zijn geen virussen voor iPad iPhone. Je hoeft niks te installeren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Volgens mij is er zelfs geen virus voor welk apparaat van Apple dan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou voor de computers van Apple zijn ook virussen te vinden niet zo veel maar is er wel en hoe populairder Apple word hoe meer virussen er komen
Ben bang ook voor de iPhone/pad/pod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja? Welke virussen dan???
Want daar ben ik heeeeeel benieuwd naar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.dutchcowboys.nl/apple/16115
http://www.beveiligingnieuws.nl/nieuws/13202/5000_Macvirussen_per_dag_ontdekt.html Kies maar een virus uit.
Zoals de applefans blijven ontkennen des te meer komen er
Ben dol op me iPhone hoor maar je weet gewoon dat je voor virussen moet oppassen met welk besturingssysteem dan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat het is is dat je met de iphone geen bestanden uit je browser kan downloaden, en alle apps in de app store worden gecontroleerd waardoor de kans op een virus op een iphone of ipod touch erg minimaal is.
maar natuurlijk zijn er voor de computers wel virussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar hoe zit het dan met email die je binnen haalt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan niet door het openen van een mail een virus krijgen,
je zal altijd eerst een link moeten openen.
en als je slim genoeg bent herken je een virus mail meteen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bijvoorbeeld het bekende mailtje dat afkomstig zou zijn va een vriend met het bericht dat hij/zij geld of een ipad heeft gewonnen en dat jij dat ook kan door een paar vragen te beantwoorden op de gelinkte site.
dat is duidelijk een virus.
als je zo een bericht krijgt bel dan eerst de persoon van wie het afkomstig zou zijn om te kijken of het klopt.
Ritsuka
12 jaar geleden
Meeste bijlage kun je niet eens openen op een iPhone of iPad. Alleen afbeeldingen, of een filmoje in het juiste formaat.
Ja. Hangt er wel een beetje van af wat je onder een virus verstaat, maar als je je iPod/iPhone jailbreakt, heb je kans dat er virussen of andere ongeregeldheden in je iDevice komen. Verder komt er af en toe wel eens een app die een hacker heeft geplaatst in de app store, meestal is deze binnen 24 uur wel weer weg.