Rare uitnodigingen op MSN en waarom?

Ik krijg telkens van die rare uitnodigingen op MSN en dan als ik erop klik zie ik zo'n foto met een vrouw die naakt is..
Hoe weten die mensen mijn adres en waarom doen ze dit?
Want vorige week en deze week heb ik al 7 gehad.

Toegevoegd na 1 minuut:
EDIT: De emailtjes zijn allemaal van goatlantis.info

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Stop dan met klikken op die links..

Het beste antwoord

Niet accepteren. Ik heb dat met mijn oude email een aantal keer gedaan. Voor je t weet krijg je allemaal rare dingen op je pc. Allemaal niet accepteren. Dat krijg je meestal als je een account maakt op een website. Ze geven je email dan door aan reclamebureau's en maken je gek. Meestal via forums
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sh*t dat komt door die enquetes valt me nu in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar moet je al helemaal mee stoppen. Meestal krijg je een linkje om wat te downloaden maar dan moet je eerst een enquete invullen. NOOIT DOEN,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar laten ze je wel op een gegeven moment wel met rust?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa blijven weigeren. Dan komt alles goed

Andere antwoorden (4)

Misschien is je hotmailadres te makkelijk en typt die gene gewoon zomaar iets in.
Misschien moet je de uitnodiging NIET verwijderen , zodat hij/zij/het niet meer uitnodigingen kan versturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet klikken op mailtjes die je niet vertrouwt, als het steeds dezelfde afzender is kun je dat adres aan de spam of negeerbox toevoegen.
En hoe ze je adres hebben?
Misschien gehackt, jouw adres of dat van iemand anders, die jouw adres in zijn adressenbestand had staan.
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je ergens je email achter gelaten.Sommige sites verkopen emails door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wordt ook zowat doodgegooid met die rare mails en het enige dat ik doe is dit soort mailadressen bij geblokkeerde afzenders plaatsen,dan krijg ik in ieder geval van dat mailadres geen mails meer binnen,maar ze zijn hardnekkig want er zijn zoveel van die mailadressen in omloop dat je geregeld moet blijven blokkeren.
Je moet ze zeker niet openen want je haalt een hoop troep binnen op je p.c.