Een Word-document is iets anders dan een PDF-document, deze hebben dan ook verschillende beveiligingsopties. Maar een inhoudelijke beveiliging tegen het lezen van een enkele pagina ken ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als u op het hele document een wachtwoord wil moet u dit doen
1Download winrar
2instaleer het
3klik met de rechter muisknop op je document
4kies aan archief toevoegen
5klik op uitgebrijd
6wachtwoord instellen
7verwijder de documend waar u nog bij kan
8als u op de winrar bestand klikt word er om een wachtwoord gevraagt en dan kunt u daar u documen openen