Er zijn "paswordfinder " programmaatjes te downloaden,/koop. Zou kunnen werken. Succes!
fresto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi ,

Heb je al eens het programmatje van oprhcrack geprobeerd ?
Dit programmatje is te vinden via Google op hun website.

Je brand het programma op een cd , sluit de computer , drukt bij het
Opstarten f8 zodat het naar het bootmenu gaat.. En klikt cd-rom
Als het goed Is start het programmatje zichzelf.

Er staan genoeg tutorials op youtube.
Anders zal je even langs de winkel moeten , of naar de zwarte markt ;]

Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je wel op een ander account op de computer inloggen. Als dit leukt:

1) Druk Windowstoets+R in.
2) Typ in: control userpasswords2
3) Maak van het account waar je net ingelogt bent een administrator door op de gebruikersnaam te klikken, dan op Eigenschappen en dan bij het tapje Groepslidmaatschap

Ik hoop dat dit werkt!
Veel succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer user admin gebruiker admin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site in de bron kun je images voor zowel CD als USB-stick downloaden. Met zo'n CD of USB-stick kun je vervolgens opstarten en het admin password resetten of een nieuw wachtwoord instellen. Op de site staat uitgelegd hoe e.e.a. werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OphCrack is niet super handig.
Zodra het wachtwoord te lang is, vindt hij hem niet.

Wat ik aanraad is Trinity Resource Kit 3.
Hiermee verwijder je gewoon het wachtwoord.

Het is hier te downloaden (dit moet ook worden opgestart van een CD)
http://trinityhome.org/Home/index.php?front_id=12&wpid=5

Hier is uitgelegd hoe het moet:
http://www.youtube.com/watch?v=h0XrHL18OD0

Veel succes!