Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Na vele virusscanners gebruikt te hebben, ben ik sinds twee jaar, naar volle tevredenheid, bij deze aangekomen.
Geeft automatische updates, waarschuwt wanneer er gescand moet worden (volgens een door jou bepaald moment), is gratis, belast je systeem nauwelijks en doet zijn werk naar behoren.
Daarnaast gebruik ik de gratis Comodo-firewall en samen is het een goed beveiligingkoppel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je deze scanner maar up to date hebt dan is het een goede en betrouwbare virusscanner. Eenmaal instellen en hij werkt naar behoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,
ik heb deze ook en "id aware(advanced systemcare)"
Deze laatste is gratis maar je kan de pro versie nemen zoals ik ook gedaan heb !
Tot nog toe geen enkel probleem gehad ,en compu blijft lekker snel .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een goede scanner, komt vaak voor bij de beste scanners op de verschillende lijstjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt wel hij wordt gemaakt en bijgehpouden door microsoft zelf dus ze moeten wel goeie software leveren
wat ik nog meer waardeer aan deze scanner is dat er geen serie nummer gedoe opties en telkens weer terug moeten naar de site om een nieuw serienummer o.id dat scheelt weer
enige ies is dat je windows versie legaal is.
en ja ik heb ook de advance systemcare er op zelfs gekocht dat is echt de moeite waard en geloof me ik betaald nooit voor programma's tenzij ze bij hardware zitten
dus dat wil wat zeggen ;)
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
prima scanner! Ik gebruik hem samen met Anti-Malware (van Malware Bytes) en het zit elkaar totaal niet in de weg. Tot zover is Anti-Malware een klein beetje meer paranoïde dan MSE (iets vaker een zng. "false positive", een prgrammaatje wat lijkt op een virus maar geen kwade bedoelingen heeft). Als MSE iets meldt dan is er vaak ook echt iets aan de hand is mijn ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding