Het wachtwoord staat achter op je router.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echter door jezelf of iemand verandert is kan je deze op je PC gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kun het wachtwoord in je modem vinden, log in via het ip adress in internet explorer in te voeren. verder heb je een wachtwoord nodig, deze staat in de brief die bij de modem geleverd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
router bedoel je.
als het jouw router is dan kan je dat met de bijgevoegde software veranderen. bij een restaurant of hotel kan je het vragen. en bij je buren proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je al zover bent dat er om een wachtwoord gevraagd wordt ben je op de goede weg. dus neem contact op met de eigenaar van het wachtwoord en vraag erom. kleine kans dat je het krijgt overigens, want dat wachtwoord is er niet voor niets op gezet