Gebruik zelf al jaren AVG en houd alles tegen is goed overzichtelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is wel een goede maar er zijn betere probeer avast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.mydailysoftwares.com/2011/04/2608/5-best-free-antivirus-software-2011-by-pc-media/
http://webtablab.com/windows/best-free-windows-antivirus-software-2011/ Net wie je het vraagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier nog effe een download link
http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html?tag=mncol;1 Ik download al mijn software hierop en nooit problemen gehad
Inderdaad is Avast beter en die kun je hier gratis downloaden;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en welke moet ik downloaden van de 100?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Midden op de pagina staat avast! Free Antivirus en daaronder download, die moet je hebben ;-)
Mc affee is ook een hele goeie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meningen zullen altijd verschillen over wat beter en wat minder goed is wat betreft virusscanners. Voor de gemiddelde gebruiker is AVG Free prima. Ik gebruik 'm zelf ook en wil niet anders meer, maargoed, dat zullen gebruikers van Avast! ook zeggen. Probeer ze allebei eens (niet tegelijkertijd!) om te kijken wat je zelf het fijnste vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kun je zelf kiezen welke virusscanner je wilt gebruiker, maar persoonlijk vind ik AVG het beste. Tot 2009 gebruikte ik uitsluitend AVG, maar de laatste twee jaar heb ik wel Avast moeten gebruiken, maar dit vind ik geen goed anti-virus-programma, mede doordat het eens bij mij zonder enige reden al mijn bestanden had geblokkeerd waardoor ik niets meer kon doen. (alleen Word deed het nog) Ik ben niet alleen met dat probleem, er zijn enorm veel mensen die melden dat Avast hun internet of de hele computer blokkeert. Daarom vind ik AVG of MCafee al veel beter. Doch is het altijd goed om CCleaner te hebben, ik gebruik dit al sinds ik met computers werk en het is enorm goed om je computer iedere dag met dit programma op te kuisen, je computer gaat er gegarandeerd sneller van en het duurt ook nog eens niet zo lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee bedankt!!